Tuesday, September 17, 2013

Advanced Joint Health Tablet (AJHT)

Advanced Joint Health Tablet (AJHT) Shaklee Terbaik Untuk Sendi


Advanced Jointh Health Tablet (AJHT) adalah suplemen terbaik untuk kesihatan sendi. Advanced Joint Health Tablet berfungsi membantu mengekalkan tulang rawan yang sihat. Dengan pengambilan Advanced Joint Health Tablet secara konsisten, dapat memberikan manfaat berterusan kepada sendi dalam 3 cara.

1. Menyokong Keselesaan Sendi

Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda. Ekstrak Boswellia telah digunakan secara turun-temurun dalam perubatan traditional dipercayai sedari lebih 5000 tahun yang lampau dalam perubatan Ayurvedic. Ia digunakan untuk merawat osteoarthritis dan rheumatoid arthritis. Ekstrak Boswellia diperolehi daripada gum resin daripada pokok Boswellia serrate.

Dalam ekstrak Boswellia terdapat AKBA (Asetil-Keto-Beta-Boswellik Asid). Yang mana ianya merupakan asid Boswellia yang paling berkesan sebagai agen anti radang semulajadi. Asid ini dapat menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

2. Meningkatkan Kesan Kusyen

Terdapat ekstrak jagung yang membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama pembinaan tulang rawan dan cecair bagi melicinkan pergerakan sendi.

3. Memelihara Tisu Penyambung Yang Sihat

Zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur pada sendi.

Kesemua produk Shaklee adalah dihasilkan dan disokong oleh ujian klinikal termasuklah Joint Health Tablet. Dan ianya terbukti dapat memberikan:

1. Kesan Yang Lebih Cepat

Didapati dalam ujian klinikal, ekstrak Boswellia dalam Advanced Joint Health Tablet memberikan kesan dalam masa 5 hari!

2. Lebih Berkesan

Keputusan menunjukkan ekstrak Boswellia dalam Advanced Joint Health Tablet lebih berkesan berbanding jenama terkemuka dalam kategori yang sama.

Kenapa Anda Harus Memilih Advanced Jointh Health Tablet Shaklee?

Advanced Joint Health Tablet Shaklee adalah 100% vegetarian, 100% shellfish free dan 100% chondroitin free. Ianya tidak mengandungi kondroitin sulfat sebab ia tidak dapat diserap dengan baik apabila diambil secara oral. Kajian terkini menunjukkan kondroitin sulfat mengganggu penyerapan glukosamina yang biasanya senang diserap.

Boleh dapatkan dari saya & konsultasi percuma jika membuat pembelian dari saya...Meh ler hubungi saya....jgn segan...mungkin anda boleh belikan untuk orang yg tersyg...

Shaklee Independent Distributor
ID: 956983
✉: 012-3247441 | LINA
✉: Cahayabonda21@gmail.com


 FB: https://www.facebook.com/PuteriShiena
 FB Page: https://www.facebook.com/CahayaBonda21
 Blog: http://cahayabonda21.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut Setiaku ;)